Lyckorus med mycke bus

Heey.
Jädrans vilke underbar dag det har varit! vet inte varför , bara blev så helt enkelt :)!
Började med Historia, sen vidare till svenska , efter svenskan är det lunch och det var mig en riktig lunch idag !
Pannbiffar med sås potatis och lingon , MED LÖK! :D muuumms i min mun iallf.
Efter den brak-lunchen blev det ett engelska prov som jag tror gick bra, kunde ha suttigt längre men Kullman stog utanför och väntade så jag skrev så pennan glödde (verkligen inte bokstavligt).

Vi gick på stan, ingen av oss hittade något. haha (börjar undra varför detta va en sån toppen dag endå ;) )
Men när vi gick när på storgatan såg vi någon vi inte sett på länge, Curt! vår gammla So lärare som jag verkligen verkligen älskade! (för att han va en grym lärare inget annat ) Galet va glad jag blev , så han fick sig en kram haha.
Vidare till MQ där jag hittade Jeans shorts som det är bud på att köpa, bara 350kr fast tyvärr fanns det inte många kvar så vi får se om det blir ett panik köp.
Träffade också Elin som jag jobbade med i sommras så hon fick också sig en kram, och vi måste verkligen ta tag i det där med att träffas! Hatar att tappa kontakten med sånna man verkligen inte vill tappa kontakten med.

Väl hemma fick jag reda på att Becka ska spendera helgen hemma och därför kan hänga med på Kullmans fest. Och imon kväll var hon helt ensam hemma så då blir det till att sticka dit och ha skoj! Hoppas nu det här lyckoruset håller sig ett tag framåt för jag känner att jag behöver det (Y)

Det blir en anorlunda variant av dagens outfit idag, men det blir ju iallf en:



Ny trachade svarta Jeans( orginal hela jeansen från urbanoutfitters, 30 dollar, 279 kr )
Thights under, Indiskan, 149 kr
stickad kofta, JC, 499 kr

Vit mysse, åhlens, 99kr

Kommentarer
Postat av: Jennnie

hahaha "vår gammla So lärare som jag verkligen verkligen älskade! (för att han va en grym lärare inget annat )" hahha för roligt!



snygging är du!

2009-03-05 @ 19:53:40
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack själv :)

Hur mår du sötis?

2009-03-06 @ 14:17:42
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0