Hatar att skriva rubriken, det är det svåraste med hela inlägget.

Jag kom just på en sak, igår var jag nog lyckligare än jag varit på länge.
Ni vet, kanske inte just för att gårdagen var så underbar, utan för att jag plötsligt insåg hur bra allt har varit på sista tiden och hur många positiva saker som faktiskt hänt. Jag fick en sån härlig adrenalin kick att jag knappt kunde somna, och det sista jag tänkte innan jag väl somnade var något i stil med "2009 ska bli mitt år". ( klitchigt , jag vet )

Men så ska självklart en sån känsla inte få stanna länge i mitt huvud. Nejnej det vore alldeles för snällt.
Jag glömde nämligen mitt underbara tennisrack på tennisen i lördags när jag tränade de där små knattarna.
Mitt nya ( okej, 2 år men vafan! ) rack, Jag älskade det och räknad med att få spela med det i minst 4 år till. Och så går man och slarvar bort det?!
Jag kollade i klubbrummet och letade förtvivalat i racket-skåpet men utan resultat.. så nu blir det till att hosta upp 1500kr för att jag var så grymt slarvig. På dagens träning fick jag låna Emilias gamla rack som faktiskt var riktigt bra, men ingenting i gämförelse med mitt . snyft.
Aja färdig klagat, eller? Nej vänta ska bara klaga på en sak till, Svenska rapporten tills på torsdag kan dra sig. Så där ja, done.

Hoppas er dag har varit snäppet bättre ?
Min kanske inte va så kass om man räcknar bort de där sista, haha hade en hejdundrandes underbar idrotts lektion i simhallen! Vi satte ihop ett program i konstsim, vi gick in för det så civila i simhallen blev rädda , men bara bättre för vårt betyg då! :D
Nu måste jag verkligen sätta igång med Svenska rapporten igen , ciao :)



 

Kommentarer
Postat av: Jennnie

håller med dig om rubriken!! hhaha, ibland kan jag sitta i flera flera minuter och sjåpa mig om vad där ska stå!! xD

2009-03-10 @ 22:16:48
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

hahaha! där fick jag till'at!! ;D

2009-03-11 @ 09:18:32
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0