Vad som helst men inte snö

Hey, Idag har ettorna varit på föreläsning om Anabola steroider och liknande. ( Det var vad hela skoldagen gick ut på) Riktigt skönt, jag hade faktiskt inte en enda tanke på att det ens skulle bli lite "roligt" på föreläsningen. Men trotts att föreläsaren pratade grymt mycket fortare än vad han ens själv han med så var det väldigt intressant.
Han berättade om biverningar för både män och kvinnor som tar steroider. Och om jag skulle suttigt på den här föreläsningen och faktiskt ha tagit anabolasteroider skulle jag helt klart brutigt ihop. För de biverkningarna man råkade ut för var inte att leka med!
Han berättade att man bland annat kunde få extrema fall av akne om man missbrukade och denna "aknen?" satte sig inte som normala finnar i ansiktet, utan spred sig som bölder över hela ryggen och man kunde lätt trycka sönder dem och då blödde det fett mycket ( som han bokstavligen uttryckte sig haha)

Så om ni får tillgång att gå på den föreläsningen med skolan eller liknande så råder jag er att göra det för den var väldigt bra! Från en hemsk sak till en annan , höhö, vi har snö igen :(  Hatar Sverige,  precis när man faktiskt tror att den hemska vintern är över kommer en omgång till... Men nu ska vi göra det bästa av det hela och helt enkelt inte gå ut tills snön är borta. Strålande idé! Så ses om en vecka. Nu ska jag vara lite kreativ och trasha mina Cheap Monday :D

 

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: ja elller hur! :) man har sina stunder..EHEH ;D

2009-03-24 @ 13:43:09
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: sofia

va också på föreläsning om de förra året. den är läskig.



sv: haha sant!

2009-03-24 @ 14:47:57
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0