Våffeldagen

Hey, Ni har väll inte missat det bästa med den 25 mars? VÅFFELDAG såklart . Är det något onyttigt man faktiskt kan trycka i mig är det nog våfflor (och Ben&Jerrys , men eftersom alla älskar det räknas det inte ;) ) Våfflor med massor av grädde i precis lagom mycket sylt! Mumma. 
Fast vänta nu, den perfekta våfflan skulle ju ha B&J på sig! shit , varför har jag inte tänkt på det här tidigare?
Aja men nu har jag en grymt bra anledning att vänta på nästa års våffledag då!
(Och nu tänker mer än hälften av er, Men för helvete ät våfflor till helgen med det på då.) höhö-



Ikväll hade jag tänk göra klart brallorna! Om jag orkar vill säga, haha.  bloggar lite senare om hur dom blev och allt, Har börjat få ont i huvet samma tid , 16:30 , varje dag. Har aldrig haft ont i huvet innan. (Jag är ett magbarn). Så nu ska jag gå och ta en panodil och hoppas på att det hjälper helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

SNYGGA blev dom och Jaa,galet vad söt din lilla Luddekudde är (haha förlåt,man kanske inte får kalla honom så!?) Du ska vara lycklig som har en sådan liten bomullsboll att gosa med hemma! ^^,

2009-03-25 @ 20:49:43
URL: http://lollipopppan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mums för våfflor och hoppas huvudverken gick över :) hihi :)

2009-03-25 @ 23:44:21
URL: http://svidde.devote.se
Postat av: Sanna

huvudvärk* haha

2009-03-26 @ 19:53:45
URL: http://svidde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0