Valborg

Hej, hur kan man vara så trött efter en hel helg med bara vilande? Jag kan bara inte förstå det helt enkelt, skolan suger all must ur en som en svamp. Efter skolan idag vandrade jag till frisören och klippte till mitt egentligen alldeles för lång hår(som jag är för fäst vid för att klippa av) men hon sa att det inte var särskillt slitet så jag behövde inte göra mer än toppa hela kaluffsen och sen lockade hon det till söta korkskruvar över hela huvet så jag ser ut som en 5 åring just nu :) haha.
Kom hem 20 i 6 och åt massor av mussli, så nu har den svällt och jag har ont i magen, good job right ;).

Alla bra biljetter till Green day är redan bokade och jag vet inte om jag ska beställa endå . Jag menar det är Green day vi snackar om här! Har varit lite av en dröm att se dom nu ett tag. Men ska ringa såfia och Kullman och se om dom tycker det är värt de. Ikväll blir det bara till att ligga i sängen , chatta och kolla 2½ men. Sköönt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0