Nu får det fan va..

..skärpning med bloggandet tycker jag. Men det är just det att jag inte orkar ta så mkt bilder längre och en blogg med bara text är något bland det det värsta jag vet. Har spenderat dagen med att traska omkring i stan, Fika, Lämna tillbaka en kofta och köpt en alledels underbar halsduk på Gina. Träffade Oscar en stund innan jag hoppade på bussen hem och väl hemma väntade ett paket skor från Nelly på mig. (som sagt tråkigt utan bilder så imon ska jag ta tag i det med) Imorgon är det Vallen vilkt betyder välbehövt partande.
Sverige vann precis mot Malta och det är Idol på ingång. ciao







Köpenhamn 3/9


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej du lilla Penny :) Hoppas allt är bra med dig och skolan inte är för jobbig :/ Saknar dig plutt! <3

2009-09-10 @ 16:41:27
URL: http://elinannavivan.blogspot.com
Postat av: J o s s e

Underbara bilder hörru!! :D

2009-09-11 @ 18:38:33
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0